wedding planner cluj

     Si pentru ca totul sa iasa exact asa cum ati visat, fara stres si nopti nedormite, cel mai simplu este sa apelati la serviciile unui wedding planner care va sti exact ce, unde, cum si cand. Sau, daca va doriti sa fi-ti voi cei care organizeaza si coordoneaza totul in cele mai mici detalii, sau pur si simplu bugetul nu va permite sa va luati un event planner, iata cateva sfaturi de care ar trebui sa tineti cont in alegerea serviciilor care vor face ca nunta voastra sa fie una de neuitat.

    Cand ne gandim la organizarea unei nunti primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne alegem locatia. Pentru a nu da gres si evita surprizele neplacute, exista cativa pasi esentiali de urmat: in primul rand, trebuie sa va ganditi la ce tip de nunta va doriti pentru a alege si locatia potrivita (daca va doriti o nunta in are liber aceasta se poate face la cort sau daca va doriti o nunta mai clasica se vor alege restaurantele sau salile de nunti). In momentul in care stiti deja care este locatia visurilor voastre trebuie sa mergeti cat mai repede sa faceti o rezervare, tinand cont ca majoritatea locatiilor pentru nunti au programul rezervat pe un an sau chiar un an si jumatate. Ar trebui notat ca odata cu rezervarea locatiei se va achita si un avans pentru care trebuie sa cereti chitanta si sa aveti grija sa se scada din nota finala.

     In cazul in care nu va puteti hotari asupra locatiei, un bun element de departajare este numarul de locuri disponibil. Este important sa stiti numarul aproximativ de invitati si sa va alegeti locatia in functie de acest aspect. Aceasta problema odata rezolvata este absolut necesar sa faceti un contract in care sa fie stipulate pana si cele mai mici detalii. In acest fel, scapati de problema costurilor suplimentare care apar doar la finalul petrecerii si sunteti siguri ca nunta voastra se va desfasura exact asa cum ati stabilit. Pe langa alegerea meniului in functie de preferintele voastre si bineinteles tinand cont si de invitatii vostrii, trebuie sa aveti in vedere si cateva detalii tehnice cum ar fi marimea ringului de dans, accesul invitatiilor catre locatie, numarul locurilor de parcare sau daca sala dispune de climatizare.

dj nunta echipamente sonorizare nunti

    Odata sala aleasa si meniul stabilit, urmatorul aspect foarte important de care depinde insusi succesul nuntii voastre este o petrecere reusita. Si pentru ca o petrecere sa fie reusita avem nevoie de mancare buna, oameni frumosi, putina bautura si bineinteles muzica buna. Cum primele trei aspecte sunt deja bifate cred ca trebuie sa ne oprim putin asupra muzicii. De cele mai multe ori muzica si chiar petrecerea de la nunta este sustinuta de un DJ. Acesta este extrem de important si definitoriu deoarece de el depinde, in cea mai mare parte, ca nunta voastra sa fie una reusita. Dar ce trebuie sa facem pentru a ne asigura ca am ales DJ-ul potrivit pentru nunta noastra? Ei bine, in primul rand, trebuie sa stabiliti o iantalnire si sa aflati cam cine si mai ales cati il recomanda. Un DJ cu multi clienti este unul solicitat adica un profesionist care stie ce face. Apoi, trebuie sa discutati cu el despre playlist, atat al lui (cat e de vast, cat de bine cunoaste muzica, daca stie mixa toate genurile muzicale), cat si al vostru ( trebuie sa vedeti daca intelege ce tip de muzica va place si ce tip de petrecere va doriti). 

  Deejay Cezy Events.

 Deejay Cezy Events.

     In al doilea rand, trebuie sa cereti cateva detalii legate de echipament. Asta nu inseamna ca trebuie sa deveniti experti in acest domeniu, ci doar sa dati un search pe Google pentru a fi siguri ca echipamentul este unul de calitate. De ce spun asta? Pentru ca nu cred ca v-ati dori ca in toiul nuntii sa constatati cu stupoare ca s-au ars boxele, s-a stricat mixerul sau nu mai merge microfonul. Nu in ultimul rand, trebuie sa stabiliti detalii legate de pret, durata programului, alte costuri suplimentare si de ce nu, daca are libera data pe care v-ati ales-o voi.

Acum ca nunta este asigurata din punct de vedere al sonorizarii, ar trebui sa acordam putin timp si amintirilor. Si cine nu isi doreste sa aiba cele mai frumoase amintiri de la nunta? Pentru acest lucru trebuie sa mai tinem cont de un detaliu: fotograful. Asadar, sa vedem cateva detalii care il diferentiaza pe forograful vostru de ceilalti forografi. Cel mai important aspect este sa lucrati cu un profesionist. Stabiliti o intalnire si fi-ti siguri ca v-ati notat urmatoarele astecte: pentru un fotograf bun aparatura este cel mai important lucru. Daca aceasta este una scumpa si de calitate, denota ca el este un profesionist si are multi clienti (altfel nu si-ar fi cumparat-o). Chiar daca trebuie sa tinem cont de pret, trebuie sa comparam intotdeauna pretul cu serviciile oferite, pentru ca in acest caz ieftin nu inseamna neaparat si cea mai buna alegere.

   Totusi, in alegerea fotografului nu conteaza doar aparatura ci si calitatile lui de a imortaliza cel mai bun cadru, de a va surprinde cele mai frumoase trasaturi si de a transforma cele mai frumoase amintiri ale voastre in cele mai bune imagini. Pentru ca voi sa va dati seama de acest lucru trebuie doar sa cereti sa vedeti cateva poze si in principiu mai multe poze de la aceeasi nunta (daca vedeti poze dispersate de la mai multe nunti este posibil ca el sa le fi ales doar pe cele mai bune). La final, nu uitati sa intrebati daca are doua aparate ( in caz ca se strica unul), numarul aproximativ de cadre realizate si cat timp va aloca fotograful evenimentului vostru, in afara de timpul efectiv de la nunta.

  Pentru a dormi linistiti si a scapa de stresul notitelor si al organizarii, cel mai simplu este sa va luati un event planner. Doar asa ve-ti scapa si de primele “neconcordante familiale”

Iubiti-va mult!

Comment